Hledáme SKVĚLÉHO OBCHODNÍKA/OBCHODNICI s vášní pro realitní trh a citem pro vedení lidí
Už víme, že nejvíce se u nás daří obchodníkům, kteří:
- milují přímý obchod a umí rychle reagovat,
- nejdříve naslouchají potřebám druhé strany a pak teprve obchodují,
- těší je výhra v byznyse,
- jednají s rozvahou a respektem.
Na pozici manažera*ky realitního týmu hledáme osobnost, která:
- je vynikající obchodník se smyslem pro pořádek, citem pro čísla i vedení lidí,
- převezme od našeho ředitele obchodu Petra Urbana většinu jeho povinností a on se tak bude moc věnovat dalšímu rozvoji firmy,
- rád/a se přidá do fungujícího seskupení s jasně danými byznysovými cíli,
- právě hledá změnu pracovního prostředí a nové výzvy,
- možná chce dokonce změnit obor a poznat obchod v prostředí realit,
- chce se rozvíjet v pracovní i osobní rovině,
- má 10 let zkušeností v jakémkoliv typu obchodu a ideálně 2–3 roky na manažerské pozici.
Co Tě čeká na pozici manažera*ky realitního týmu
První tři měsíce v Bravisu
- Seznamuješ se s procesy a interními systémy.
- Řešíš svoje zakázky, primárně prodeje. Jezdíš na schůzky s majiteli bytů, uzavíráš smlouvy o prodeji nemovitosti.
- Žádné studené navolávání, nemáme nouzi o zakázky. Poptávky na prodej získáváme primárně od spokojených klientů či na jejich doporučení. Zakázky řešíš osobně nebo předáváš do týmu.
- Postupně přebíráš zodpovědnost za vedení a rozvoj svého týmu.
- Znáš své cíle, které plníš spolu se svým týmem. Práci odvádíš na 100 %.
- Zákazky dotahuješ do konce. Zůstává za tebou čistý stůl. Jdeš příkladem svému týmu.
- Piluješ obchodní a manažerské dovednosti.
- Bereš základní plat plus provize ze zakázek. Můžeš dosáhnout na cca rozmezí 50.000 – 80.000 Kč.
- Toto období zakončíš certifikovanou zkouškou na realitního zprostředkovatele, pokud tuto licenci ještě nevlastníš.
Další tři měsíce v Bravisu
- Jsi soběstačný/á v realizaci zakázek.
- Stává se z tebe inspirativní vedoucí skupiny, dobrý vyjednavač zakázek a tudíž i úspěšný obchodník.
- Umíš vést lidi, čteš klienty a respektuješ management.
- Umíš dávat, ale i přijímat zpětnou vazbu, protože víš, že Tě to posouvá osobně, ale i jako člověka na vedoucí pozici.
- Přebíráš zodpovědnost za výsledky své i svého týmu.
- Aktivně se účastníš porad a školení.
- Přinášíš kreativní nápady na nový byznys a inovaci procesů.
- Pečuješ o klienty, udržuješ s nimi kontakt.
- Tvoje měsíční odměna za výkon se může pohybovat v rozmezí 80.000 – 100.000 Kč v závislosti na realizovaných zakázkách.
Jak může vypadat Tvůj běžný den v Bravisu
- Jednou za týden máš poradu s vedením.
- Slazuješ se s asistentkami a ředitelkou pronájmů.
- Pomáháš s vedením lidí, i na poradách.
- Vytváříš inzerci a webové stránky k prodejům. Stále osobně prodáváš a jezdíš po klientech.
- Děláš statistiky – každý týden v pátek předkládáš vyhodnocení.
- Vedeš svůj tým – kontroluješ, motivuješ, odměňuješ.
- Spolupracuješ s kolegy z oddělení pronájmů.
- Kromě pravidelných porad s vedením jsi pánem svého času.
Jak fugujeme jako firma
Srdcem Bravisu je cca 18členný obchodní tým, který tráví menší část pracovní doby v moderní kanceláři na Vídeňské ulici a větší v terénu na schůzkách s klienty.
V nejužším vedení firmy stojí dvě ženy, spoluzakladatelky Bravisu – Lenka Bednářová a Martina Kotolová. Obchodním ředitelem firmy je Petr Urban, který je také nadřízeným inzerované pozice.
Chceš se stát součástí Bravisu
a podílet se spolu se svým týmem na úspěšných obchodech a neustále růst jako člověk, obchodník i manažer?
V odpovědi na tento inzerát nám pošli Tvůj životopis. Budeme také rádi za krátké shrnutí, proč bys u nás chtěl/a pracovat, co se Ti v obchodu opravdu povedlo a kam v životě směřuješ.